loading...
عکس,مدل,اس ام اس,بازیگران,مد
محمد بازدید : 297 یکشنبه 15 فروردین 1395 نظرات (0)

دانلودرمان حسرت همیشه جاویدان نوشته سکینه موسوی برای موبایل

کامپیوتر،آندروید،تبلت ،آیفون ،آیپد

خلاصه :

درباره ی زندگی دختری است به اسم افسون که در  خانواده‌ای پای بند به اصول اخلاقی بزرگ میشه, اما حوادثی  اون رو به بیراهه می‌ کشونه که باعث میشه…..

بخشی از رمان :
دیدار مجدد فرزندانم برایم تسکینی است. وقتی خسته از کار روزانه به خانه برمی گردم و آغوش باز و گرمای وجود آنها را حس می کنم جانی تازه می یابم. در این هنگام است که درک می کنم چقدر مادر بودن شیرین و لذت بخش است و چه سعادتمندم من که مادر چنین فرزندانی هستم.
رمان حسرت همیشه جاویدان

دانلودرمان حسرت همیشه جاویدان نوشته سکینه موسوی برای موبایل

کامپیوتر،آندروید،تبلت ،آیفون ،آیپد

خلاصه :

درباره ی زندگی دختری است به اسم افسون که در  خانواده‌ای پای بند به اصول اخلاقی بزرگ میشه, اما حوادثی  اون رو به بیراهه می‌ کشونه که باعث میشه…..

بخشی از رمان :
دیدار مجدد فرزندانم برایم تسکینی است. وقتی خسته از کار روزانه به خانه برمی گردم و آغوش باز و گرمای وجود آنها را حس می کنم جانی تازه می یابم. در این هنگام است که درک می کنم چقدر مادر بودن شیرین و لذت بخش است و چه سعادتمندم من که مادر چنین فرزندانی هستم.
رمان حسرت همیشه جاویدان

 

 

َ

 

      

رمان حسرت همیشه جاوید از سکینه موسوی

رمان حسرت همیشه جاوید از سکینه موسوی

نام رماننام رمان :رمان حسرت همیشه جاوید

نویسنده به قلم :سکینه موسوی

حجم رمانحجم رمان : ۲.۱۷ مگابایت پی دی اف , ۱.۰۱ مگابایت نسخه ی اندروید , ۰.۹ مگابایت نسخه ی جاوا , ۲۵۷ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه رمانخلاصه ی از داستان رمان:

درباره ی زندگی دختری است به اسم افسون که در  خانواده‌ای پای بند به اصول اخلاقی بزرگ میشه, اما حوادثی  اون رو به بیراهه می‌ کشونه که باعث میشه…..


فرمت رمان :فرمت رمان:pdf,apk,java,epub

download :دانلود رمان حسرت همیشه جاوید از سکینه موسوی با فرمت pdf

download :دانلود رمان حسرت همیشه جاوید از سکینه موسوی با فرمت apk

download :دانلود رمان حسرت همیشه جاوید از سکینه موسوی با فرمت java

download :دانلود رمان حسرت همیشه جاوید از سکینه موسوی با فرمت jad

download :دانلود رمان حسرت همیشه جاوید از سکینه موسوی با فرمت java (پرنیان)

download :دانلود رمان حسرت همیشه جاوید از سکینه موسوی با فرمت epub

صفحه ی اول رمان:

دیدار مجدد فرزندانم برایم تسکینی است. وقتی خسته از کار روزانه به خانه برمی گردم و آغوش باز و گرمای وجود آنها را حس می کنم جانی تازه می یابم. در این هنگام است که درک می کنم چقدر مادر بودن شیرین و لذت بخش است و چه سعادتمندم من که مادر چنین فرزندانی هستم.
صاحب یک تولیدی پوشاک هستم و این خانه را به تازگی با فرزندانم برای خودمان آماده ساخته ایم. امروز دخترم سارا غذای مورد علاقه ام را پخته است و خانه را چنان آراسته که آدمی از بودن در این مکان سرمست می شود. او را می بینم که جلوی آینه موهایش را شانه می زند لبخندی می زنم و به یاد زمانی می افتم که همسن و سال او بودم. وقتی در آینه نگاهش با نگاهم تلاقی کرد لبخندی برل بنشاندم او هم لبخندی زد و در همین موقع بود که به سوی من آمد و گفت:
– چی شده مادر خوبم… به چی می خندیدی؟
– به چیزی نمی خندیدم فقط فکر می کردم.
– به چه چیزی فکر می کردی؟

رمان حسرت همیشه جاوید

 

نام رماننام رمان :رمان حسرت همیشه جاوید

نویسنده به قلم :سکینه موسوی

حجم رمانحجم رمان : ۲.۱۷ مگابایت پی دی اف , ۱.۰۱ مگابایت نسخه ی اندروید , ۰.۹ مگابایت نسخه ی جاوا , ۲۵۷ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه رمانخلاصه ی از داستان رمان:

درباره ی زندگی دختری است به اسم افسون که در  خانواده‌ای پای بند به اصول اخلاقی بزرگ میشه, اما حوادثی  اون رو به بیراهه می‌ کشونه که باعث میشه…..


download :دانلود رمان حسرت همیشه جاوید از سکینه موسوی با فرمت pdf

 

صفحه ی اول رمان:

دیدار مجدد فرزندانم برایم تسکینی است. وقتی خسته از کار روزانه به خانه برمی گردم و آغوش باز و گرمای وجود آنها را حس می کنم جانی تازه می یابم. در این هنگام است که درک می کنم چقدر مادر بودن شیرین و لذت بخش است و چه سعادتمندم من که مادر چنین فرزندانی هستم.
صاحب یک تولیدی پوشاک هستم و این خانه را به تازگی با فرزندانم برای خودمان آماده ساخته ایم. امروز دخترم سارا غذای مورد علاقه ام را پخته است و خانه را چنان آراسته که آدمی از بودن در این مکان سرمست می شود. او را می بینم که جلوی آینه موهایش را شانه می زند لبخندی می زنم و به یاد زمانی می افتم که همسن و سال او بودم. وقتی در آینه نگاهش با نگاهم تلاقی کرد لبخندی بر لب نشاندم او هم لبخندی زد و در همین موقع بود که به سوی من آمد و گفت:
– چی شده مادر خوبم… به چی می خندیدی؟
– به چیزی نمی خندیدم فقط فکر می کردم.
– به چه چیزی فکر می کردی؟

رمان حسرت همیشه جاوید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 222
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 257
  • باردید دیروز : 132
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 551
  • بازدید ماه : 551
  • بازدید سال : 52,837
  • بازدید کلی : 238,282