loading...
عکس,مدل,اس ام اس,بازیگران,مد
محمد بازدید : 132 یکشنبه 23 اسفند 1394 نظرات (0)
یهو دیدم رو گوشیم نوشته الکی مثلا من زنگ خوردم !! اس ام اس های خنده دار الکی مثلا مطالب مرتبط اس ام اس خنده دار و سرکاری جدید و داغ بهمن ماه 88 برچسب ها ﺧﻮﺏ ﻭﻟﻨﺘﺎﯾﻦ ﺗﻤ...
مثلا ما زن و شوهریم منم نگاش کردم تا میخورد زدمش گفتم : الکی مثلا شوهرت دست بزن داره ************* من یاد گرفتم ببخشم نه به خاطر اینکه ثروت زیادی دارم ...
میدانید جدیدا سری تازه ای از مطالب طنز در صفحات مجازی رواج پیدا کرده، به این صورت که اشخاص مختلف چیزی مینویسند و در آخر آن اضافه میکنند:" الکي،مثلاً من....هستم"اما ریشه ی این ج...
دوست دختر داری؟ پست فطرت نامرد … دوست دخترم که با گریه رفت دختره اومد گفت: . . الکی مثلا ما زن و شوهریم . منم نگاش کردم بعد تا میخورد زدمش، گفتم : . . ...
...! ازبس سعید بغل گوشم داد و بیداد الکی کرده بود که مثلا میترسه تقریبا کر هم شده بودم... از خیر هیچ وسیله ای هم که نمیگذره وادارم کرد سوار همش بشم... خودش هم که ازبس فعالیت کرد...
عشق اينجا و تو اينجا و خدا هم اينجاست، پای در راه گذار، تا تو هر جا كه بخواهی برسی، پس رها باش و رها، تا نماند قفسی...❤ الکی   الكی مثلا من جراحمالكی مثلا من بورسلی امالكی ...
کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر در این مورد به وبسایت ما مراجعه کنید
مثلا ما زن و شوهریم منم نگاش کردم تا میخورد زدمش گفتم : الکی مثلا شوهرت دست بزن داره *
با دوست دخترم خوش و خرم تو کافی شاپ نشسته بودیم…یهو یه دختره اومد گفت خیلی نامردی بعد سه سال زندگی داری خیانت میکنی؟؟ دوس دخترم که با گریه رفت،دختره اومده میگه الکی مثلا&nb...
تو کافی شاپ خوش و خرم با نامزدم نشسته بودیم یهویی یه دختره اومد سمتم گفت: عشق جدید مبارک … نامزدم که با گریه رفت دختره اومد گفت: . الکی مثلا ما زن و شوه...

از کاربرا دانشگاه مزه ها!   تا حالا به این فكر كردید كه واسه ی مزه ها رنگ در نظر بگیرید؟! مثلا به نظرتون مزه ی شیرین چه رنگیه؟ شور و تلخ و ملس چی؟ من اما فكر می كنم مزه ها درجه...
...! ازبس سعید بغل گوشم داد و بیداد الکي کرده بود که مثلا میترسه تقریبا کر هم شده بودم... از خیر هیچ وسیله ای هم که نمیگذره وادارم کرد سوار همش بشم... خودش هم که ازبس فعالیت کرد...
شد یادت هست بانو؟! مثلا بگذار بگویم از آن شب هایی که قبل از خواب هندزفری پریماه را بر میداشتم و تک به تک آ جوک الکی مثلا(4)   الكی مثلا من جراحمالكی مثلا من بورسلی ام...
هر سایزی که مایلید ارسال کنید تا در وبلاگ قرار بدم و من هم لوگوی خودمو براتون ارسال کنم البته سایت شما چون خیلی سرتره تنها یه لینک هم بدید کافیه موفق باشید. beautiful-sentence....
می کند یک زن و شوهر تمام عیار شوید چند نکته ساده ای که به شما کمک می کند یک زن و شوهر تمام عیار شوید وقتی صحبت از یک رابطه شاد و تمام عیار می گردد فقط منظور ارتباطی ع...
سورپرایز نشوی! و هردم از لب و مو و مژه و «فیه خالدون»ت تعریف کند. آنقدر که تو الکي الکي باو�... تصور کن مثلا تکنولوژی نابود شود و جز کبریت همه ی آپشن ها از کار بیفتد. بعد ...
:خیلی بی معرفتی بعد سه سال زندگی حالا دوست دختر داری؟ پست فطرت نامرد....دوست دخترم که با گریه رفت... دختره اومد گفت :.... الکي مثلا ما زن و شوهریم....م...
میرفت از کاخ سفید اجازه میگرفت.... اقا چقدر تواین حکومت دزدی میشه . . الکي مثلا من نمیدونم شاه وقتی رفت ۲۷۰چمدون جواهرات دزدید و برد اقا چقدر تومملکت اعتیاد زیاده . . الکي...
مثلا ما زن و شوهریم . منم نگاش کردم بعد تا میخورد زدمش، گفتم : . الکی مثلا شوهرت دست بزن داره • اس ام اس خنده دار sms joke
بی معرفتی بعد سه سال زندگی حالا دوست دختر داری؟ پست فطرت نامرد.... دوست دخترم که با گریه رفت... دختره اومد گفت : الکی مثلا ما زن و شوهریم منم نگاش کردم...

بی معرفتی بعد سه سال زندگی حالا دوست دختر داری؟ پست فطرت نامرد.... دوست دخترم که با گریه رفت... دختره اومد گفت : الکی مثلا ما زن و شوهریم منم نگاش کردم...
خنده دار sms joke تو کافی شاپ خوش و خرم با نامزدم نشسته بودیم یهویی یه دختره اومد سمتم گفت: عشق جدید مبارک … نامزدم که با گریه رفت دختره اومد گفت: . الکی مثلا ما ...
اینجا؟ بچت تو خونه نون نداره بخوره تو هرزگی میکنی؟ بعد دوست دخترم با گریه رفت گفتم خانم این چه کاریه اخه دختره گفت الکی مثلا ما زن و شوهریم منم تا میخو...
در صورتی که قوانین زیر رعایت نشود نظر شما تایید و نمایش داده نمی شود در نظرات به هیچ کس توهین نکنید و از الفاظ رکیک استفاده نکنید نظر خود را به صورت پارسی تایپ کنید لطفا نظرات خ...
😐 کجای دلم بزارم این پیشنهادات رو ..آش و نخود ودانش و…. دا …راا… 😐 خداااااا 😐 راستی میگماااا فک کنم غزال بانوی ما رو در یکی از همون ۶۰۰ جاهاتون جا گذاشتید 😐 نیست بانو جان . غزا...
داری؟ پست فطرت نامرد.... دوست دخترم که با گریه رفت... دختره اومد گفت : الکی مثلا ما زن و شوهریم منم نگاش کردم تا میخورد زدمش گفتم : الکی مثلا شوهر...
ایم.امیدواریم از این اس ام اس ها لذت ببرید.با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.   الکی مثلا و کوفت الکی مثلا و درد باز شما یه چی افتاد سر زبونتون میخواید ش...
زنگ زد. الکي مثلا کنارش بودم حرفامو گوش میکرد بهم توجه میکرد و خسته نمیشد از حرف زدنم. الکي مثلا مهربون بود با من .فقط کاش نمیگفت یکی دیگه کنارم باشه.  کاش از ذهنم پا...
تو تاکسی ﺩﺧﺘﺮﻩ بغل دستم نشسته بود یهو دستمو گرفت برگشتم چپ چپ نگاش میکنم .میگه الکی مثلا ما زن و شوهریم ! جوک و اس ام اس های «الکی مثلا» جدید گوشی...
الکی مثلا ما نمیدونیم زندانهای ساواک با اموزش موساد مخوف ترین زندانهای خاور میانه بودن . حکومت پهلوی مقتدر ترین حکومت خاور میانه بود . . الکی مثلا ما نمیدونی...

الکی مثلا ما نمیدونیم زندانهای ساواک با اموزش موساد مخوف ترین زندانهای خاور میانه بودن . حکومت پهلوی مقتدر ترین حکومت خاور میانه بود . . الکی مثلا ما نمیدونی...
سال زندگی حالا دوست دختر داری؟ پست فطرت نامرد…. دوست دخترم که با گریه رفت… دختره اومد گفت : الکی مثلا ما زن و شوهریم منم نگاش کردم تا میخورد زدمش گفتم ...
9 + هفت = دیدگاه شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: افزودن شکلک برای حمایت از ما، لطفا آدرس اس ام اس کده را در وبلاگ یا سایت خود بگذارید. با تشکر لطفا پیامک های زیب...
و شوهریم!!! اس ام اس الکی مثلاً من کرایه تاکسی دادم میگم آقا بقیش …؟؟؟ . میگه الکی مثلا کرایه ها گرون شده چه وضعشه آخه!!!؟؟؟ اس ام اس الکی مثلاً من Hello ev...
؛ به هوش که اومدم میگم چرا آخه همچین میکنین؟!؟!؟!؟!؟! میگه الکی مثلا شب دیر اومدی خونه… . . امروز تو تاکسی دختره بغل دستم نشسته بود یهو دستمو گرفت برگشتم چپ چپ نگاش کردم… گ...
ما زن و شوهریم منم نگاش کردم تا میخورد زدمش گفتم : الکی مثلا شوهرت دست بزن داره 😐 ___الکی مثلا من___ تنهاکه باشی ، پدر کارخونه دار و خونه ی دراندشت با جکوزی...
جوک های الکی مثلا..../اس ام اس خنده دار/اس ام اس . . امروز از بانک برام  پیامک اومده ش ما برنده یک دستگاه خودرو شدید.از خوشحالی جیغ و داد و فریاد زدمگفتم بزار یه بار دیگه پ...
اس ام اس طنز اس ام اس های خنده دار الکی مثلا من سری اول جدیدترین و باحال ترین اس ام اس خنده دار با موضوع الکی مثلا من سری اول را در این مطلب برای شما کاربران عزیز و گر...
همینافراد در این کشورها بجای تبادل اطلاعات مفید و سازندهباید مطالبی با مضمون لوده گی و پلشتی رو بین خودشون تبادل کنن.... الکي مثلا من روشنفکرم ^__^ الکی مثلا   الکي&n...
گریه رفت...دختره اومد گفت :.... الکي مثلا ما زن و شوهریم....منم نگاش کردم تا میخورد زدمش گفتم :... الکي مثلا شوهرت دست بزن داره  الکی   تو کافی شا...

همینافراد در این کشورها بجای تبادل اطلاعات مفید و سازندهباید مطالبی با مضمون لوده گی و پلشتی رو بین خودشون تبادل کنن.... الکي مثلا من روشنفکرم ^__^ الکی مثلا   الکي&n...
گریه رفت...دختره اومد گفت :.... الکي مثلا ما زن و شوهریم....منم نگاش کردم تا میخورد زدمش گفتم :... الکي مثلا شوهرت دست بزن داره  الکی   تو کافی شا...
مثلا(20)   سوار تاکسی شدم داشتم میرفتم دانشگاه تا رسیدم جلو دانشگاه پیاده شدم و رفتمراننده تاکسی صدا زد:عاغا کرایهمنم یکم جلو تر رفتم و خیلی جدی بهش گفتم: الکي مثلا این ما...
. . الکي مثلا من نمیدونم شاه وقتی رفت ۲۷۰چمدون جواهرات دزدید و برد اقا چقدر تومملکت اعتیاد زیاده . . الکي مثلا ما نمیدونیم اشرف پهلوی تریاکو وارد ایران کرد و اون...
؟ پست فطرت نامرد…. دوست دخترم که با گریه رفت… دختره اومد گفت : الکی مثلا ما زن و شوهریم منم نگاش کردم تا میخورد زدمش گفتم : الکی مثلا شوهرت دست بزن...
یهویی یه دختره اومد سمتم و گفت : خیلی بی معرفتی بعد سه سال زندگی حالا دوست دختر داری؟ پست فطرت نامرد…. دوست دخترم که با گریه رفت… دختره اومد گفت : الکی مثلا ما ز...
بی معرفتی بعد سه سال زندگی حالا دوست دختر داری؟ پست فطرت نامرد.... دوست دخترم که با گریه رفت... دختره اومد گفت : الکی مثلا ما زن و شوهریم منم نگاش کردم...
دخترم که با گریه رفت...دختره اومد گفت :.... الکي مثلا ما زن و شوهریم....منم نگاش کردم تا میخورد زدمش گفتم :... الکي مثلا شوهرت دست بزن داره :Dمنبع...
! -------------------------------------------------- چقدر تواین حکومت دزدی میشه . . الکی! مثلا ما نمیدونیم شاه وقتی از ایران در رفت، ۲۷۰ چمدون جواهرات دزدید و برد... خنده...
: الکي مثلا ما زن و شوهریم.منم نگاش کردم تا میخورد زدمش گفتم : الکي مثلا شوهرت دست بزن داره       تو  کافی شاپ خوش و خرم با دوست دخترم نشسته بودیم یهوی...

: الکي مثلا ما زن و شوهریم.منم نگاش کردم تا میخورد زدمش گفتم : الکي مثلا شوهرت دست بزن داره       تو  کافی شاپ خوش و خرم با دوست دخترم نشسته بودیم یهوی...
زنم زنگ زده دادو فریااااااااد میگه خاااک تو سرت آشغاال من مگه واست کم گذشتم؟دلت به حآله اون طفل معصوممون نسوخت؟چرا این کارو کردی…؟ منو میگی ۳تا سکته رو رد کردم،بعدش خندیدو گفت: ...
, الکي مثلا خوابم , الکي مثلا خوشحالم , الکي مثلا خفن , الکي مثلا خوبم , الکي مثلا خیلی جدید , الکي م مثلا منتظر عید و بهارم الکی   مثلا منتظر عید و به...
ارسال جوک و اس ام اس صفحه اصلی انجمن عضویت چت روم عناوین مطلب آرشیو مطالب فید rss تماس با ما نقشه سایت نسخه موبایل فروشگاه الکی مثلا ما زن و شوهریم!!!!!...
فروش ویژه مانتو تابستانه طرح کارن مانتو تابستانه طرح کارن طراحی شده ویژه سال جدید هدیه ای مناسب برای خانم های شیک پوش و مشکل پسند با طراحی منحصر به فرد و شگفت‎ انگیز و کیفیت بی ...
_ می د ونی رفیق؟؟ بعضی چیزا ت و زندگیم بهم دادن که لیاقتش و نداشتم._ چی مثلا؟؟ _ مثلا خیلی چیزا ... _ خب حتما د وس داشتی و براش دعا کردی ... _ نه اصلا _ خب حتما برات د وست داشتن...
. . الکي مثلا من نمیدونم شاه وقتی رفت ۲۷۰چمدون جواهرات دزدید و برد اقا چقدر تومملکت اعتیاد زیاده . . الکي مثلا ما نمیدونیم اشرف پهلوی تریاکو وارد ایران کرد و اون...
تصور کن مثلا تکنولوژی نابود شود و جز کبریت همه ی آپشن ها از کار بیفتد. بعد مثلا میرویم توی غار ساکن میشویم(!) تو خسته از چرای گوسپندان برمیگردی و من ازت میپرسم: عزیزم شام چی بپز...
نامرد :| دوست دخترم یکم نگاهم کردوبا گریه رفت دختره اومده میگه :....الکي مثلا من و تو زن و شوهریم...منم یه خورده نگاش کردم و یه دس سیر زدمش.  ...'گفتم:الکي ...
  خنده دار,دانلود تصویر خنده دار,عکس خنده دار, منبع : http://khandestan.r98.ir استاد تخیلی   ی استادی داریم.حالش خوب نیست. ی موضوع الکي رو با تخیلاتش جلو میبره. مثلا اون روز یکی...

ازهم میپاشیدکه یهو تو پی ام بعدی نوشتم الکي مثلا من دارم خیانت میکنماونم کلی خندید و زندگی جریان داره.گفتم که استفاده کنین از این موقعیتزندگیمو مدیون مبتکر الکي مثلا ...
زندگی حالا دوست دختر داری؟ پست فطرت نامرد دوست دخترم که با گریه رفت… دختره اومد گفت : الکی مثلا ما زن و شوهریم منم نگاش کردم تا میخورد زدمش گفتم : الکی...
یهویی یه دختره اومد سمتم گفت: عشق جدید مبارک … نامزدم که با گریه رفت دختره اومد گفت: . الکی مثلا ما زن و شوهریم . منم نگاش کردم بعد تا میخورد زدمش، گفت...
مثلا ما زن و شوهریم منم نگاش کردم تا میخورد زدمش گفتم : الکی مثلا شوهرت دست بزن داره  جوک الکی مثلا من یاد گرفتم ببخشم نه به خاطر اینکه ثروت زیادی...
گفت :خیلی بی معرفتی بعد سه سال زندگی حالا دوست دختر داری؟ پست فطرت نامرد....دوست دخترم که با گریه رفت...دختره اومد گفت :.... الکي مثلا ما زن و   جوک های خند...
انقدر فکرم زنونه است میتونم و خوبه که در ذهنم بیرون و داخل خونه و همه جا اگه فکر آزاده و وقت هست یا مثلا میریم بیرون همش نگاه به زن میخواد بکنه چشم و 732- تعویضات یا تغییرات ! ...
خدا ب ساقی از گوشه‌ی میخونه نرونم خونه‌ی امیدمه بزار بمونم...   مثلا همه چی مزخرفه و من آهنگ میزارم و به طرز احمقانه‌ای میرقصم. مثلا دندونم ناله میکنه و من میخندم مثلا کنسرو گذ...
نمیکشه   من: نه خو الکی مثلا از این غلطا بکنم دیگه مخاطب خاص� قشنگ ترین الکی...   نگهم نیست به دنبال نگاهت،الکی مثلا رفته ز سر حال و هوایت،الکی! به من اصلا چه که این ...
میگه:#الکی_مثلا منو تو زن شوهریم عجب گرفتاری شدیما گوشیم زنگ خورد اومدم ببینم کیه دیدم هیچی نیومده . یهو دیدم رو گوشیم نوشته الکی مصلن من زنگ خوردم ————————— *************...
الکی مثلا ... ( 4)   طنز هاي الکي مثلا ... ( 4)  امروز از بانک بر ام  پی امک اومده شما برنده یک دستگاه خودرو شدید.از خوشحالی جیغ و داد و فریاد زدمگفتم بزار یه بار دیگ...

خدا ب ساقی از گوشه‌ی میخونه نرونم خونه‌ی امیدمه بزار بمونم...   مثلا همه چی مزخرفه و من آهنگ میزارم و به طرز احمقانه‌ای میرقصم. مثلا دندونم ناله میکنه و من میخندم مثلا کنسرو گذ...
الکی مثلا ... ( 4)   طنز هاي الکي مثلا ... ( 4)  امروز از بانک بر ام  پی امک اومده شما برنده یک دستگاه خودرو شدید.از خوشحالی جیغ و داد و فریاد زدمگفتم بزار یه بار دیگ...
--> حاوی صحنه های دلخراش هست پس به خودتون مربوطه سلام یه سوال دارم فکر کردی مثلا 4 تا آمپول و یه سرم خوردی و 4 روز وضع گوارشیت خوب نبود و ... مثلا خیلی مثلا ترکوندی و ...
خواهد شد الكی مثلا من از اخبار محرمانه آگاهی دارم . الکی مثلا و کوفت الکی مثلا و درد باز شما یه چی افتاد سر زبونتون میخواید عنشو در بیارید ؟ الکی ...
که در ذهنم بیرون و داخل خونه و همه جا اگه فکر آزاده و وقت هست یا مثلا میریم بیرون همش نگاه به زن میخواد بکنه چشم و فرهنگ اصطلاحات وب   پهنای باند چیست؟ Bandwidth وقتی شما یك سا...
شاید اخرین پست باشد ،شاید پ.ن در ساعت 20:45  در محله ما یکی از طایفه سادات بزرگوار مراسم دارن ،یعنی حدودا صد ساله این مراسم رو دارن امروز تنها رفتم:| مثلا او بود و با هم میرفتی...
و تیزی تیغ هوا، داد و هوار راه انداختیم که چی بشه مثلا؟ نمیدونم . دیگه نمیاد  جوک الکی مثلا(10)   تا حالا دقت کردین توی سریال همه چیز آنجاست مهرنوش و پرستو که خواهرشوهر و ...
حکومت دزدی میشه......... الکي مثلا من نمیدونم شاه وقتی رفت ۲۷۰چمدون جواهرات دزدید و برد**************************************اقا چقدر تومملکت اعتیاد زیاده...... الکي ...
چیزایی تو یخچال پیدا میکنم که 2- الکی مثلا...   ای بابا از الکي مثلا بکشید بیرون دیگه اه.... الکي مثلا من خسته شدم الکي مثلا و کوفت الکي مثلا ...
‌ها بدوبیراه می‌گوید؟ چرا این‌قدر از دست زمین و ز مان شاکی است، چرا همیشه برای تحقیر آدم‌های دور و برش سوژه دارد و دست‌بردار هم نیست؟ باید یک لحظه با خودت فکر کنی، وقتی که مثلا ...

چیزایی تو یخچال پیدا میکنم که 2- الکی مثلا...   ای بابا از الکي مثلا بکشید بیرون دیگه اه.... الکي مثلا من خسته شدم الکي مثلا و کوفت الکي مثلا ...
‌ها بدوبیراه می‌گوید؟ چرا این‌قدر از دست زمین و ز مان شاکی است، چرا همیشه برای تحقیر آدم‌های دور و برش سوژه دارد و دست‌بردار هم نیست؟ باید یک لحظه با خودت فکر کنی، وقتی که مثلا ...
الکي مثلا دارم کنفرانس میدم  چه خبر؟بچه ها خوبید؟ بگذریم  امروز انقدر خوب بود که نگو  درد و دل کردم با یه نفر کلی خندیدیم با هم  پریشب هم عالی بود یکی از دوستام اومد پیشم  ...
الامكان.امیدوارم لذت ببرید.   اعتراف   اعتراف میکنم این چند روز خیلی زود از کوره در میرم ... خیلی زود و بد ... حتی حق با منه میتونم منطقی تر حلش کنم ..... مثلا اون پسری را که ا...
من روشنفكرم ....   الکي مثلا جراحم  الکي مثلا من بورسلی ام  الکي مثلا من خارجیم  الکي مثلا ... جهان سوم ینی همین افراد در این کشورها به جای تبادل اطلاعات مفی...
میشه . . الکي مثلا من نمیدونم شاه وقتی رفت ۲۷۰چمدون جواهرات دزدید و برد اقا چقدر تومملکت اعتیاد زیاده . . الکي مثلا ما نمیدونیم اشرف پهلوی تریاکو وارد ایران کرد ...
باشی .................... دوس دخترم قهر کرد رفت بعد اون دختره گفت : الکی مثلا ما زن و شوهریم . . . . . بعد من اون دختره رو گرفتم حسابی زدمش........ گفت...
یه دختره اومد سمتم گفت:  خیلی بی معرفتی بعد سه سال زندگی حالا دوست دختر داری؟ پست فطرت نامرد ... دوست دخترم که با گریه رفت دختره اومد گفت: . ال کی مثلا ما زن و&n...
بخاطر همون نعمت شکر میکنم ، دقیقا خیلی زود تر از حد تصورم و حد ممکنه مثلا یه ساعت بعدش مثلا فرداش (!) همونم از دست میدم ! نمیدونم این چه حکمتیه اما این خیلی خوبه که تو به ما آد...
بدهد. چالش آب سرد و دیگر چالش‌ هايی که در فضای اجتماعی و شبکه‌ هاي اجتماعی به وجود امد نیز علی رغم همه الكي مثلا   الكی مثلا من جراحمالكی مثلا من بورسلی امالكی مثلا م...

...دختره اومد گفت :.... الکي مثلا ما زن و   جوک های خنده دار الکی مثلا :)     امروز از بانک برام  پیامک اومده شما برنده یک دستگاه خودرو شدید.از خوشحالی ...
, استات وس الکي مثلن فیسب وکی, الــکی مثــلن, الکي مثلا, الکي مثلا +18, الکي مثلا باحال, الکي مثلا برای لاین, الکي مثلا تانگ و, الکي مثلا جدید, الک...
اومد سمتم و گفت : خیلی بی معرفتی بعد سه سال زندگی حالا دوست دختر داری؟ پست فطرت نامرد.... دوست دخترم که با گریه رفت... دختره اومد گفت : الکی مثلا ما زن و&nb...
دوست دختر داری؟ پست فطرت نامرد....دوست دخترم که با گریه رفت...دختره اومد گفت :.... الکي مثلا ما زن و شوهریم....منم نگاش کردم تا میخورد زدمش گفتم :... ا...
دخترم که با گریه رفت...دختره اومد گفت :.... الکي مثلا ما زن و شوهریم....منم نگاش کردم تا میخورد زدمش گفتم :... الکي مثلا شوهرت دست بزن داره :Dمنبع...
! -------------------------------------------------- چقدر تواین حکومت دزدی میشه . . الکي! مثلا ما نمیدونیم شاه وقتی از ایران در رفت، ۲۷۰ چمدون جواهرات دزدید و برد... خنده...
فضای اجتماعی کشور رخت ببندد و جای خود را به دیگر مباحث جذاب و طنزآمیز بدهد. چالش آب سرد و دیگر چالش‌هایی که در فضای اجتماعی و شبکه‌های اجتماعی به وجود امد نیز علی رغم همه الكي&...
همان اینستاگرام و هايک و لاین و .. کفایت میکند. جایی که نتوانی راحت الکی مثلاً   زمان شاه کشور هاي مدعی قدرت جلوی ما سرخم میکردن.......... الکي مثلا مانمی دونیم شاه م...
#تنهاست ، ژاپنی ها قشن جوک الکی مثلا(10)   تا حالا دقت کردین توی سریال همه چیز آنجاست مهرنوش و پرستو که خواهرشوهر و زنداداشن حتی اگه 5دقیقه یبارم همدیگرو ببینن باهم روبوسی...
دخترم که با گریه رفت...دختره اومد گفت :.... الکي مثلا ما زن و شوهریم....منم نگاش کردم تا میخورد زدمش گفتم :... الکي مثلا شوهرت دست بزن داره :Dمنبع...

و ما تحت فصل هفتم می‌مانیم.  به گزارش خبر� الکی مثلا...   . اقا این الکی مثلا چ یه تو دهن مردم انداختین؟؟!سه روزه مامانم غذا درست نکرده..!هرچی میگم گشنمه میگه ال...
  و دلی را که این همه تنهاست، ژاپنی ها قشنگ می فهمند مث� امروز من،،،،   آ ی خسته شدم از بس کار کردم..... الکي مثلا خیلی زرنگم........خلاصه از صبح زود بیدارم...امروز. تو خو...
: الکی مثلا ما زن و شوهریم منم نگاش کردم تا میخورد زدمش گفتم : الکی مثلا شوهرت دست بزن داره  
الکی مثلا عاشقانه   زیباترین مثلا الکي که خوندم:نگهم نیست به دنبال نگاهت ، الکي! مثلا رفته ز سر حال و هوایت ، الکي!به من اصلا چه که این ماه میایی یا نه مثلا نیست به دل...
؟... الکي مثلا من خاص و متفاوتم!!!متاسفم :|... الکي مثلا من جراحم از اتاق عمل اومدم بیرون :Dجوک های خنده دار الکي مثلادیگه وقتشه زن بگیرم... الکي مثلا خل شدم الک...
خواهد شدالكی مثلا من از اخ بار محرمانه آگاهی دارم.. الکی مثلا و کوفت الکی مثلا و درد باز شما یه چی افتاد سر زبونتون میخوا پذیرش آژانس و شورای امنیت به عنوان...
میشه......... الکي مثلا من نمیدونم شاه وقتی رفت ۲۷۰چمدون جواهرات دزدید و برد**************************************اقا چقدر تومملکت اعتیاد زیاده...... الکي مثلا م...
کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید. قیمت: 15800 تومان الکی مثلا بامزه جدید سری (۳) بهمن ماه تو خیابون داشتم لایی کشی ...
از فضای اجتماعی کشور رخت ببندد و جای خود را به دیگر مباحث جذاب و طنزآمیز بدهد. چالش آب سرد و دیگر چالش‌هایی که در فضای اجتماعی و شبکه‌های اجتماعی به وجود امد نیز علی رغم همه ال...
فر وش بیشتر س وخته تریاک و میخرید زمان شاه احترامم ون ت و دنیا بیشترب ود . . الکي مثلا ما نمید ون� جوک الکی مثلا(20)   س وار تاکسی شدم داشتم میرفتم دانشگاه تا رس...

ایران کرد و اونو کوپنی میفرخت وبرای فروش بیشتر سوخته تریاکو میخرید زمان شاه احتراممون تو دنیا بیشتربود . . الکي مثلا ما نمیدون� جوک الکی مثلا(20)   سوار تاکسی شد...
چیزایی تو یخچال پیدا میکنم که 2- الکی مثلا...   ای بابا از الکي مثلا بکشید بیرون دیگه اه.... الکي مثلا من خسته شدم الکي مثلا و کوفت الکي مثلا ...
دوست دختر داری؟ پست فطرت نامرد....دوست دخترم که با گریه رفت...دختره اومد گفت :. ...الکي مثلا ما زن و   طنز های الکی مثلا ... ( 4)   طنز های الکی م...
كنه و بفرسته كه بیاد تو روح ما!؟ یا مثلا یه مقدار حكمت رو در مغز ما فرو كنه !؟ فك نكن نی نی نی نی چرا جیش کردی :)))   باورم نمیشه نی نی خرمالو امروز پشت تلفن با من حرف زد مثلا ...
مثلا الکي ∞∞∞∞∞∞∞∞ الکي مثلا و کوفت ا� joke   الکي مثلا و کوفت الکي مثلا و دردباز شما یه چی افتاد سر زبونتون میخواید شورشو در بیارید ؟... الک...
مثلا منتظر عید و بهارم الکی   مثلا منتظر عید و بهارم الکی مثلا کنج دلم غصه ندارم الکی به خ ودم میرسم و فکر غزلهای ن وام مثلا خ وب شده زخم سه تارم الکی به دلم زردیِ پاییز نش...
خانه / زنگ تفریح / طنز های الکی مثلا جدید 94 طنز های الکی مثلا جدید 94 حسن محمدی خرداد ۱۹, ۱۳۹۴ زنگ تفریح ارسال دیدگاه 225 بازدید با دوستانتان به اشتراک بگذارید طنز ها...
میتونم بخاطر همون نعمت شکر میکنم ، دقیقا خیلی زود تر از حد تصورم و حد ممکنه مثلا یه ساعت بعدش مثلا فرداش (!) همونم از دست میدم ! نمیدونم این چه حکمتیه اما این خیلی خوبه که تو ب...
مثلا ابر بهارم که ببارم الکي. . . مثلا منتظر عید و بهارم الکی ...   مثلا منتظر عید و بهارم الکي مثلا کنج دلم غصه ندارم الکي به خودم میرسم و فکر غزلهای نوام مثلا خوب شده زخ...
مثلا الان الیکی مثلا آقا جمعکنید این بساطو.....النان الکي مثلا من عصبانیم جوک های خنده دار الکی مثلا :)     امروز از بانک برام  پیامک اومده شما برنده یک دستگاه خودرو ...

با قابلمه زدم تو سرش گفتم الکي مثلا تو سوسکی در ادامه با ما همراه باشید...منبع : http://98jok.com جوک الکی مثلا(10)   تا حالا دقت کردین توی سریال همه چیز آنجاست مهرنوش...
دختر داری؟ پست فطرت نامرد … دوست دخترم که با گریه رفت دختره اومد گفت: . . . الکی مثلا ما زن و شوهریم. منم نگاش کردم بعد تا میخورد زدمش، گفتم: . . . الک...
مثلا؟   که دلی را شکسته ای و سپس ابر هاي ملامت آمده اند پلک خود را هم از پشیمانی روی هم سخت بسته ای مثلا   مثلا هاي مثل این هرشب، دلخوشی هاي کوچکم شده اند در تمام ردیف هاي جهان...
برنامه را تمام کنید، با شرمندگی تمام » :)) دیگه دانشگاهی که منتسب به هاشمی رفسنجانی مرام و‌مسلکشم « مثلا الکي ازادی بیان»میش ماه من   دیشب که تو اتاق دراز کشیده بودم ُ همی...
جدید ترین تک عکس های جدید بازیگران زن / 10عکس آخرين نظرات ارسالی سارا - سلام خسته نباشید ... من بیشتر از یک ماهه ک واتس آپ پلاس رو دارم و ازش استفاده میکنم ... ولی چه طوری باید ...
مذهب فرهنگ :: تبلیغات مطالب طنز الکی مثلاً اسفند 93     ﻣﺮﺩﻡ ﭼﻪ ﭘﺮﺭﺭﻭ ﺷﺪﻧﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍ ….… ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺗﻮ ﺗﺎﮐﺴﯽ دخترﻩ ﺑﻐﻞ ﺩﺳﺘﻢ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﯾﻬﻮﺩﺳﺘﻤﻮ ﮔﺮﻓﺖ ﺑﺮﮔﺸﺘﻢ ﭼﭗ ﭼﭗ ﻧﮕﺎﺵ ﻣﯿﮑﻨﻢ …ﻣﯿﮕﻪ ...
طنز خنده دار “الکی مثلا ..” نوع جدیدی از طنز های اجتماعی دراومده که خیلی جالب هستن. پس از پخش جک های وایبری و لاینی حالا نوبت که نوع جدید جک و اس ام اس های گوناگون به نام “...
الکي    اس ام اس متفرقه جدید   الکي مثلا جراحم الکي مثلا من بورسلی ام الکي مثلا من خارجیم الکي مثلا .... جهان سوم ینی همین افراد در این کشورها به جای تبادل ...
برن امه را تم ام کنید، با شرمندگی تم ام » :)) دیگه دانشگاهی که منتسب به هاشمی رفسنجانی مر ام و‌مسلکشم « مثلا الکي ازادی بیان»میش اگه در مراحل آخر خواستگاری از بیماری طرف م...
دختره اومد سمتم بهم گفت: خیلی بی معرفتی بعد چهار سال زندگی مشترک حالا دوست دختر گرفتی؟ پسفطرت عوضی نامرد.... دوست دخترم که با گریه رفت دختره اومده میگه الکی مثلا ما&n...

دختره اومد سمتم بهم گفت: خیلی بی معرفتی بعد چهار سال زندگی مشترک حالا دوست دختر گرفتی؟ پسفطرت عوضی نامرد.... دوست دخترم که با گریه رفت دختره اومده میگه الکی مثلا ما&n...
پیدا کردم  مثلا من فیلم دیدم و کاربرد احتمال رو به زیبایی الکی مثلا اینجا بلاگفاس   پست کنم امروز رفته رو برق خخخخخخخخ بالاخره بعد از تلاش های فراوان یه قالب نسبتا نسبتا ت...
سنگ نباشه ! خلاصه کنم . . . آدم مرد نباشه ، اما نامرد هم نباشه ! کدوم باشه بهتره؟ الکی مثلا من زخم خورده روزگارم .
من بورسلی ام الکي مثلا من خارجیم الکي مثلا .... جهان سوم ینی همین افراد در این کشورها به جای تبادل اطلاعات مفید و سازنده باید مطالبی با مضمون لوده گی و پلشتی رو بین خ...
الکي مثلا برا درس خوندنه حالا از وقتی که مهدی شده ادمو درس خون اصغرم براماشده مرد زندگی همین ارش هم اینطو شده ها الکي مثلا ما نمیدونیم کین اینا ماکه حرفی نداریم ا...
....***********************************اقا چقدر تواین حکومت دزدی میشه......... الکي مثلا من نمیدونم شاه وقتی رفت ۲۷۰چمدون جواهرات دزدید و برد*******************************...
استاتوس جالب روز احسان و نیکوکاری استاتوس جالب روز احسان و نیکوکاری  به نیکی می اندیشم. به آنچه در لبخند مهربان این مردم موج می زند.به روحِ پاک مردان و زنانی که شادی های خود را ...
#تنهاست ، ژاپنی ها قشن الکی مثلاً   زمان شاه کشورهای مدعی قدرت جلوی ما سرخم میکردن.......... الکي مثلا مانمی دونیم شاه مملکت برای عزل ونصب یه وزیر میرفت از کاخ سفید ا...
میایی یا نه مثلا نیست به دل دلهره هایت، الکي! هر شب از فرط خوشی اول شب میخوابم مثلا غم نشده خاطره هایت، الکي! در و دیوار هم از قصه ی تو بی خبرند مثلا نیست دلم اهل شکایت، الکي! ...
الکي    اس ام اس متفرقه جدید   الکي مثلا جراحم الکي مثلا من بورسلی ام الکي مثلا من خارجیم الکي مثلا .... ج هان سوم ینی همین افراد در این کشور ها به جای تباد...

اس ام اس الکی مثلاً ای باو از الکی مثلا بکشید بیرون دیگه اه الکی مثلا من خسته شدم اس ام اس الکی مثلاً چقد این(الکی مثلا)ها زیاد شده؟! حالا خوبه یه کاری ...
مثلا ما زن و شوهریم . منم نگاش کردم بعد تا میخورد زدمش، گفتم : .... تو کافی شاپ خوش و خرم با دوست دخترم نشسته بودیم یهویی یه دختره اومد سمتم گفت: خیلی بی مع...
دخترم که با گریه رفت… دختره اومد گفت : الکی مثلا ما زن و شوهریم منم نگاش کردم تا میخورد زدمش گفتم : الکی مثلا شوهرت دست بزن داره   جدیدترین جملات ...
الکي مثلا + پخش آنلاین آهنگ دانلود آهنگ جدید الکي مثلا از بهزاد پکس و احمد سلو دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس و احمد سلو الکي مثلا Download New Music Behzad Pax And A...
اومد سمتم و گفت : خیلی بی معرفتی بعد سه سال زندگی حالا دوست دختر داری؟ پست فطرت نامرد.... دوست دخترم که با گریه رفت... دختره اومد گفت : الکی مثلا ما زن و&nb...
شما آماده کرده ایم ، امیدواریم که مورد توجه شما قرار گیرد. طنز الکی مثلا,الکی مثلا,الکی مثلا من,الکی مثلا جدید,الکی مثلا فیسبوک,الکی مثلا منم,الکی...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 222
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 43
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 191
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 290
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,540
  • بازدید ماه : 1,540
  • بازدید سال : 53,826
  • بازدید کلی : 239,271